piątek, 18 stycznia 2008

Odc. 4: "Ludzie listy piszą..."

...a Krzysiu paczki śle :))

HEJKA KREJZOLE !! :*

Dziś opowiem Wam o moim ulubionym zajęciu (oczywiście zaraz po tlenieniu włosków wodą utlenioną ;) ), czyli wysyłaniu paczuszek. Na wstępie chciałbym Wam jeszcze podziękować za oglądanie mojego bLoGaSkA !! Wczoraj ponad 900 odsłon !! Jestem w shoQu kochani, naprawdę :D

Towarek dla Was kochani zamawiam u producenta mailowo. Płacę oczywiście kartami kredytowymi (których mam więcej niż znajomych na adultfriends.com ;)), bo kto by się bawił 
w jakieś przelewy itp. 
w szczególności gdy się nie ma zarejestrowanej żadej działalności hihi. 

Sądzicie, że suple trafiają do mnie ? Hihi :D tu Was misiaczki drogie zaskoczę ! Towarek leci prosto do firmy wysyłkowej, która przemyca Wasze ukochane prohormony do Polski :) Kilka fotasOff:






Co dalej się dzieje z towarem ? Taadaaaaaaaaaa, nadszedł czas na Wasze ulubione (btw dzięki za wszystkie maile KiZiOrQi Wy moje :*) pogadushki !

<-------- POGAHUSHKI #3 ----------->

Załoga firmy Pola**r jest na tyle uprzejma($), że nie pyta dlaczego wydaję im dyspozycję, aby zrywać wszystkie faktury (invoices) oraz o to dlaczego pakować część towaru na koniec kontenerkooff :D Po dotarciu do Polski kontenerkiem opiekuje się mój kolega Paweł (celnik),
 po czym towarek leci 
do magazynu
w Maziłach - miejscowości przy granicy polsko-ukraińskiej gdzie mój człowiek trzyma go w
stodole i regularnie wysyła do moich agentów (Pawła, Magdy, Grzesia oraz Bartka,
którego jeszcze Wam nie przedstawiłem). Co się dalej dzieje z s00pelkami to już wiecie krejzole :D

Piszę tego posta, aby zdementować Wasze wszelkie domysły - miski Wy moje - dotyczące jakiś firmy w Holandii, inspekcji sanitarnych itp. to wszystko są  bzduuuuuuuuuuuuuuuuuury, jeszcze większe niż ta, którą Wam jakiś czas temu sprzedałem o
 wykupieniu mojego
 butiku przez firmę,która ma wchodzić na nowojorską giełdę (mowa o Muscle Foods) :P

To tyle na dziś pysiaki ! Do usłyszenia wkrótce :*:*

Pamiętajcie o komciach !!

27 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ŁADNY SYF

co jak co, ale ja w tym udzialu brać nie chcę

Do tej pory kupowałem na suple.us ze względu na fajną ofertę zagranicznych firm. Ale jak widzę co się wyrabia to wole kupić z jakiegos Polskiego sklepu i dać te kilka groszy więcej niż sypać na tacę przemytnikom i Bóg wie komu jeszcze.

Anonimowy pisze...

ciekawe kto tak dobrze o tym wszystko wie ;P
swoja droga dobrze ze ktos uswiadami ludzi w czym siedzieli...

Anonimowy pisze...

może to prawda, a może nie.... ciekawi mnie jedno... co to kogo obchodzi czy np. ma zarejestrowana firme czy nie ?? hmm cos mi sie wydaje że konkurencja zazdrości Cyberpakerowi interesu... bo chyba każdy wie że w polsce PH jest zabronione i w legalny sposób tego do polski nie przewiezie.... a pozatym jesli Cyber jest az tak zły to predzej czy później dobiora sie i do niego i bedzie skończony na cacy.... ale jak narazie nie wierze ani jednej ani drugiej stronie :) bo takie teksty niczym nie poprate to juz naprawde nie problem wymyslić....

Anonimowy pisze...

Ty nie jestes chyba na czasie z info
teksty niczym poparte --- HEHEHE

Anonimowy pisze...

Dodane do ulubionych czekamy na ciąg dalszy:D:D

Anonimowy pisze...

Tez dodam,dedektywow nie czytam,harlekinow tez,wiec troche rozrywki z tej srony.

marceli pisze...

to jest zajebiaszcze jeszcze jeszcze more please jak na obecna chwile najlepszy bloger w necie


pzdr

Anonimowy pisze...

chlopaki do kurvy nedzy czy wy kiedy ogarniecie te b-f?? do huja 100osob wejdzie na pojedynek i forum siada... czy znowu jakis CHAKER floduje...

Anonimowy pisze...

ale wy jesteście głupi !!
Żal was czytać?
Jeżeli ktoś sie orientuje to pamiętacie jak ktoś życzliwy włamał się do baz danych serwera jak Cyber był w AM PD ??
Ale do rzeczy. Czarny rynek jest przez to, że polskie sklepy mają wysokie ceny. Wole zapłacić dla Cybera za ShockT + Storm 199 zł niż w sklepie płacić dużo więcej i napychać kieszeń panom z FA

Anonimowy pisze...

Komus niźle żal dupe sciska. Dla mnie suple od Cybera to najlepiej zainwestowana kasa - mam bynajmniej pewność że nie przepłacam oraz taką że napewno pochodzą z USA...

A autor - co tu dużo komentować, żalosny pacjent. Zajmij się budowaniem sojego własnego sukcesu zamiast czas tracić na fabrykowanie niesprawdzonych informacji...

Cyber sie teraz zapewne i tak cieszy bo każda antyreklama i tak nabija mu nowych klientów czego serdecznie mu życze..

RK

Anonimowy pisze...

a mnie to gowno obcodzi u kogo kupuje wazne ze tanio a blog super heeh

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie blog mega a wy własne matki byście sprzedali zeby kupić troche syfu pare złotych taniej , chłop jebie tam takie podróbki ze głowa boli. Do tego szmugluje wszytsko na lewo nie płacac złotówki podatku , chuj mnie juz obchodzi to ze jest jakaś nieuczciwą konkurencją bo ja supli nie sprzedaje ale nie pierdolcie pozniej jaki to biedny mamy kraj , bo sami go okradacie na kazym kroku .

marceli pisze...

niech ten kraj wkoncu przestanie nas okradac a puzniej ma do nas pretensje

Anonimowy pisze...

Cyber kurva opuszczasz sie.Gdze wpisy??!!

Anonimowy pisze...

Cyberq, gdzie nowe wpisy?
Czeqamy!!11!!!!!!!!!1razrazraz

Oderwij się na chwilę od paczuszeq i skrobnij cosik.




"Zajmij się budowaniem sojego własnego sukcesu"
Spoko, jeśli organizacja przestępcza zajmująca się przemytem to dla ciebie sukces to gratuluję podejścia:-)
Tylko nie narzekaj, że kraj biedny, kiedy sprzedawcy supli normalnie odprowadzają pdoatki a ty kupujesz u przemytnika. Wspierasz przemyt - okradasz państwo - więc jesteś jednym z tych którzysprawiają że jest spierdolone.

marceli pisze...

wole zamowic jak nie da rady u cybera bezposrednio w stanach niz dawac sie okradac uczciwym sprzedawca

Anonimowy pisze...

na allegro ostatnio pojawila sie cala oferta suple.us, po 5-10zl taniej na suplu. widac, ze ludzie biora towar hurtowo. cyber przeniosl sie tam, gdzie go nikt nie ruszy. jest jak bylo.

Anonimowy pisze...

No to powodzenia chłopaki! Kupujcie w polskich sklepach dorabiając w FA albo NO WŁAŚNIE dużo polskich sklepów w gruncie rzeczy często też ma towar od cybera! Także pozdro być frajerem i płacić komuś w Polsce dodatkowo za ten sam supel z tego samego źródła to respect!!! Ale ze niektórzy są tak tę... to ja już nic na to nie poradze! Licze wielkich przyrostów na suplach by FA...

Anonimowy pisze...

czemu nie ma nie ma zadnych newsow

Anonimowy pisze...

Nic nie pisza, bo tylko nakrecaja Cyberowi klientow hehe

Anonimowy pisze...

ta nowa firma na allegro to cyber, nikt inny. ale was wydymal frajerzy.

Anonimowy pisze...

Wszystkie produkty, ktore sprzedawal cyberpaker kupisz w najlepszym sklepie interentowym TESTOSTERONE.PL

www.testosterone.pl

Anonimowy pisze...

I tak najlepszy sklep z suplementami to WWW.SKLEP.SFD.PL i nie ma bata ;-)

Anonimowy pisze...

I tak najlepszy sklep z suplementami to WWW.SKLEP.SFD.PL i nie ma bata ;-)

Anonimowy pisze...

Wszystkie produkty, ktore sprzedawal cyberpaker kupisz w najlepszym sklepie interentowym TESTOSTERONE.PL

www.testosterone.pl

Anonimowy pisze...

kurva to jakas farsa. cyber gdzie sie podziewasz?

Anonimowy pisze...

żałosne. wkurwiają mnie ludzie którzy nie umieją zarobić nie kradnąc