czwartek, 17 stycznia 2008

Odc. 3: Kasta c.d.

Spodobały się pogaduszki ? To dopiero początek hihi :) tak Was kocham krejzole, odrazu mi lżej jak wpisze sobie coś na blogaska :-)

Dziś przedstawiam Wam kolejne osoby z mojej świty :))

Mamusia - jak już wiecie (pogadushki  z poprzedniego wpisu) mamusia jest na tyle fajna, że pomaga mi w papierkowych sprawach w PL (czyt. nadstawia dupy za synka hihi). Czasami bierze na siebie moje lewe faktury oraz listy przewozowe, odbiera kontenery, zajmuję sie kontaktem z polskimi hurtownikami (tak, tak, jeszcze są tacy w Polsce, którzy mnie lubią hihi). Ja mamusi czasem jakies sianko odpalę, pomimo tego, że nie przychodzi mi to łatwo :DD (patrz "pogadushki 2"). Ostatnio już strasznie marudziła, to zrobiłem jej mały sponsoring i zaprosiłem do siebie. Ja niestety do Polski nie mogę przyjechać, bo kilku chłopaków zapowiedziało, że już na granicy by mi wsadzili siusiaki do pupki :D brzmi obiecująco, ale nie spotykam się z nieznajomymi faciami, dlatego zaprosiłem mame tutaj :D niech ma rekompensatę, za te firmy-słupy, które do dzisiaj są na jej imię i nazwisko :)




A tu macie obiecany kolejny odcinek "pogadushek" :D Jak to się u nas w JuesEndEj mówi: "endżoj bro" !:)
<----------- POGADUSHKI #2 --------------->
[13:09:37] cyberpaker napisa│(a): duzo kasy splynelo ?
[13:13:55] Paweł napisa│(a): 12300
[13:14:04] cyberpaker napisa│(a): hmm malo
[13:14:09] cyberpaker napisa│(a): a ile bylo w piatek ?
[13:14:48] Paweł napisa│(a): 14200
[13:15:11] cyberpaker napisa│(a): dzis wysylam Ci lampe wiec mozesz dolozyc za lampe i wplac mi na Citi
[13:15:21] cyberpaker napisa│(a): pamietaj o przelewie dla Anki i Magdy
[13:15:25] Paweł napisa│(a): okej ile ?
[13:15:31] cyberpaker napisa│(a): na jutro mojej matce zostaw 2000 bo placze głupia

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wszystkie produkty, ktore sprzedawal cyberpaker kupisz w najlepszym sklepie interentowym TESTOSTERONE.PL

www.testosterone.pl