środa, 16 stycznia 2008

Odc. 1: Moja Kasta

W pierwszym odcinku chciałbym przedstawić Wam moich koFaNiuTkich spimpowanych pshyjaciół ! :* Z uwagi na mój status Persona Non Grata w naszym kraju, stworzyłem siatkę moich zaufanych ludzi, którzy za psie pieniądze pilnują mojego byznesu w Polsce. Jakbyście mieli jakieś problemy z paczushkami, to będziecie wiedzieć do kogo uderzyć hihi :o)


Mój człowiek nr 1 w PL to Paweł Jabłoński, student Chemii na Uniwersytecie Łódzkim. To mój stary kumpel, z czasów
gdy jeszcze mieszkałem w Polsce. Mieszkaliśmy bardzo blisko siebie (ja na ul. Gorkiego 10/12 m85, a On na Bartoka 47 A), a w 2003 roku załatwiłem mu super fuche w kasynie w Las Vegas hihi ;))
Paweł jest bardzo sumiennym facetem, pilnuje moich kontenerów (wspólnie z Pawłem nr 2 - celnikiem, którego serdecznie pozdrawiam !!),
kont bankowych oraz obsługuje klientów detalicznych i hurtowych. Generalnie facet jak złoto (chociaż nie ma takich zajefajnych białych ząbków ja ja ;))) kryje mój tyłek, tak więc jest ok hihi ! Jakbyście mieli jakiś problemik z przesyłką (ah, te przeterminowane suple :)), to podaje namiary na Pawła: 600462376






Kolejna osóbka, która wysyła Wam paczushki to Magda Dowgiałło (heh, nie wiem po co to pIsHe, psheciesh i tak ją znacie z pola "nadawca" na Waszych paczuszkach ;) ).
Madzia mieszka w Warszawie, przy ul. Krępowieckiego. Dźwiga Wasze przesyłeczki, za co płacę jej całe 750 zł miesięcznie ! Więcej wydaję na obiady z moimi
dupeczkami (o tym w kolejnych odcinkach mojego bloGasKaa) tutaj w Juesej, ale nie ważne hihi.



Także w Warszawie mieszka mój kolejny pracowanik - Grzesio Majewski. Grześ jest świetnym fotografem, zresztą znacie go z forum - wpisuje się pod nickiem Maximus. Do obowiązków Grzesia należy m.in. wysyłka do Was Thermali Pro z Efedryną (a właściwie, już bez efedryny hihi) oraz pozostalych supli.



Na dziś to by było na tyle. Muszę spadać, bo własnie wymyślamy z kolegami skład nowego produktu, który przemycę na polski rynek - TURBO ERECT. Hihi, nie mogę Wam narazie zdradzić co będzie w środku, dowiecie się w swoim czasie (czyt. podczas badań wydolności wątroby - pozdro Jacaldo krejzolku ;)).

No nic, ja lecę. Za chwilunię mam wybielanie ząbków, a potem idę załatwiać sprawy związane z przeprowadzką (bo nie wiem czy wiecie, ale wyprowadzam się z Las Vegas :(. Wpadnijcie pojutrze na mojego blogaska, przedstawię Wam resztę mojej zajefajnej szajki (m.in. moją okropną siostrzyczkę Ewelincię) oraz napisze Wam kilka innych ciekawych bajerkoof :*

pozdrowionka krejzole

Chris

P.S. Zostawiajcie komcie !

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

dajesz cyber dajesz !!

hehehe %)

o co tu chodzi ?

Anonimowy pisze...

lol ;-) moze byc ciekawy blog :P pimpuj pimpuj :D

Anonimowy pisze...

to ja jusz nie kumam to moje boskie prohormony sa szmuglowane czy robione w warszawie na pradze
i co o z prawie efedrynowymi spalaczami> tez nie z usa?:(

Anonimowy pisze...

Wszystkie produkty, ktore sprzedawal cyberpaker kupisz w najlepszym sklepie interentowym TESTOSTERONE.PL

www.testosterone.pl